Müşterilerimize sunduğumuz BT çözümlerini tamamlayan, bu çözümleri hayata geçiren, BT altyapılarının devamlılığını ve verimliliğini sağlayan servisleri deneyimli kadromuzla 7 x 24 müşterilerimize sunuyoruz.
Sekom servis kalitesini Cisco’dan 2017 yılında almış olduğu Orta Doğu ve Afrika (MEA) bölgesinde “en iyi servis iş ortağı” ödülü ile kanıtlamıştır
Hizmet Seviyesi Anlaşmaları (SLA) çerçevesinde hizmetlerimizi aksamadan yerine getirebilmek üzere çağrı merkezimiz müşterilerden gelen talepleri kayıt altına alarak taahhüt edilen seviyede (5x8, 7x24 vb) hizmet vermektedir.
PMI metodolojisine uygun olarak çalışan ekibimizle program yönetimi, proje yönetimi ve belgelendirme dahil olmak üzere BT projeleriniz için tam kapsamlı hizmet sağlıyoruz.
BT dış kaynak kullanım hizmetlerinin tamamını sağlamanın yanı sıra, tüm iş süreci maliyetlerinizi kontrol etmenize yardımcı oluyoruz. Varlıklarınız, tedarik ve lojistik yönetiminizi bize emanet edebilirsiniz.
Gerçek zamanlı raporlama ile sahip olduğunuz altyapı, işletim sistemleri ve uygulamaların izlenmesi, işletmenizin kusursuz bir şekilde çalışmasını sağlar; kesintilerin sayısını ve olası kesintilerin belirlenmesi ve ortadan kaldırılması için gereken süreyi önemli ölçüde azaltır.
Ağ altyapınızı tasarlıyor ve sonrasında geniş bakım hizmetleri portföyümüzle uçtan uca yönetilen servisler sağlıyoruz.
Veri sürekliliği her işletme için kritik önemdedir. Veri merkeziniz, sağladığımız Hizmet Seviyesi Garantili (SLA) ve yönetilen hizmetlerimizle mükemmel çalışacaktır.
Dedike ve profesyonel servis ekibimiz ile ölçeklenebilir ve kritik BT altyapı kurulum ve bakım hizmetlerinde 25 yılı aşkın süredir müşteri memnuniyetini odağımıza alarak hizmet sunuyoruz.
Dedike ve profesyonel servis ekibimiz ile ölçeklenebilir ve kritik BT altyapı kurulum ve bakım hizmetlerinde 25 yılı aşkın süredir müşteri memnuniyetini odağımıza alarak hizmet sunuyoruz.
Mailiniz başarıyla gönderilmiştir en kısa sürede sizinle iletişime geçilecektir.
Mesajınız ulaştırılamadı! Lütfen daha sonra tekrar deneyin.